הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
Jewish Federation & Family Services

מועצת המנהלים של הפדרציה היהודית ושירותי המשפחה הכריזה על חילופי מנכ"ל

תקופת מנהיגות חדשה נפתחת עם מינויה של ד"ר לורן גבשון למנכ"ל ביניים; היא תנהיג את הארגון היהודי הגדול ביותר במחוז אורנג'

26/7/2015 10:40
אירווין, קליפורניה—(BUSINESS WIRE)—מועצת המנהלים של הפדרציה היהודית ושירותי המשפחה (JFFS) הודיעה על מינויה של ד"ר לורן גבשון, המנהלת הנוכחית של השירותים הקליניים של ה-JFFS, לנשיאת ביניים ולמנכ"לית כשהיא מחליפה את שלום אלקוט בתפקידו כנשיא ומנכ"ל JFFS. אלקוט, מנהיג בעל חזון אשר שינה את פניו של הJFFS- ועזר להפוך אותו לארגון המגוון והחסון שהוא היום, ימשיך בחברה כיועץ אסטרטגי ליושב ראש מועצת המנהלים.

"ד"ר גבשון ומשפחתה מעורבים בחיי הקהילה היהודית המקומית כבר מעל ל-20 שנה והיא במקום הנכון לקחת על עצמה תפקיד מורחב זה," אמר דניאל ג'יי. קובלין, יושב ראש מועצת המנהלים. "ד"ר גבשון הוכיחה שוב ושוב ב-JFFS כושר מנהיגות חזקה וחדשנית. הודות להצלחותיה הקודמות בהקמת ובארגון מחדש של תוכניות קליניות לשיפור היעילות וליצירת רווחיות ארוכת טווח, היא זוכה לתמיכה רחבה ולרחשי כבוד. ד"ר גבשון היא מגשרת טבעית בעלת הצלחות מוכחות ויוצאות מן הכלל ואנו שמחים מאד על שהסכימה לשרת בתפקיד זה."

כנשיאת ביניים וכמנכ"לית, ד"ר גבשון תעבוד יחד עם הצוות הניהולי של ה-JFFS על מנת לאפשר שינוי מנהיגות חלק ובאותה העת לפקח על המרכיבים היסודיים של הארגון הכוללים פיקוח תפעולי, מעורבות קהילתית, פעילות פילנתרופית, הענקת מלגות וזיקה לישראל ולקהילות ברחבי העולם.

קודם מינויה למנהלת השירותים הקליניים של JFFS בשנת 2011, הייתה ד"ר גבשון בעלת תפקיד ניהולי מרכזי בקרן ג'ון הנרי ומיראמר בריאות בע"מ, שם הובילה צמיחה משמעותית בתוכניות, בשירותי ובשותפויות הארגון. לאורך הקריירה שלה הוזמנה תכופות כמרצה אורחת, הן באזור והן ברחבי המדינה.

בין הישגיה של ד"ר גבשון ב-JFFS ניתן למנות:

- בניית ופתיחת בית מנדל, בית המחסה היהודי הראשון במחוז אורנג' למבוגרים בעלי צרכים מיוחדים;

- בניית שותפות חזקה עם השותפות הקהילתיות של JFFS וגופים מסונפים ביניהם קהילת בית ספר תרבות ותורה, המשרד לחינוך יהודי, המרכז הקהילתי היהודי של מחוז אורנג' – מראג', מועצת רבני מחוז אורנג', בית החולים לילדים שבמחוז אורנג', בית החולים של המיסיון, כנסיית הימאים ובית החולים הואג, וכן;

- יצרה והובילה תהליכים בכל תוכניות שירותי המשפחה של JFFS, בכללם המעבר למערכת תיעוד בריאותי אלקטרוני כדי להגביר את היעילות ולהגדיל את הרווחיות.

עם כניסתה לתקופת מנהיגות חדשה זו, מכירה מועצת המנהלים בתרומותיו הרבות של אלקוט. "שלום עוזב את ה-JFFS עם בסיס חזק לאחר שפיתח והוביל סדרה של יוזמות מוצלחות כגון חברת סלומון, תכנית המנהיגות SKILLSETnpo®, קרן הון סיכון למשפחה הפילנתרופית, ותוכניות רבות אחרות שהן היום מעמודי התווך של הקהילה היהודית. יש לציין במיוחד את שותפות קרן הקהילה היהודית של ה-JFFS עם קרן הרולד גרינספון לבניית תמיכה במורשת, מיזם ששגשג תחת הנהגתו של שלמה," אמר קובלין.

מועצת המנהלים תעבוד עם חברת השמה ארצית לבחינת מועמדים אפשריים לתפקיד מנכ"ל קבוע.

אודות הפדרציה היהודית ושירותי המשפחה

הפדרציה היהודית ושירותי המשפחה של מחוז אורנג' (JFFS) הוא ארגון ללא מטרות רווח שמפגיש בין  אנשים, שותפים ומשאבים כדי לטפל באנשים במצוקה, לבנות קהילה תוססת ולקיים ולשפר את החיים היהודיים. JFFS מציע מגוון תוכניות, שירותים ומענקים, כמו גם הזדמנויות למעורבות קהילתית לאנשים מכל הדתות, העדות והגילים במחוז אורנג' ובישראל. JFFS פעיל בקהילה של מחוז אורנג' מאז 1965.

להודעה חכמה זו מצורפת מולטימדיה. לצפייה בהודעה המלאה: http://www.businesswire.com/news/home/20150723006471/en/

מקור: Jewish Federation & Family Services

צילום:  ד"ר לורן גבשו, נשיאת ומנכ"לית ביניים של הפדרציה היהודית ושירותי משפחה (צילום: Business Wire)

לצפייה מקוונת בהודעה לעיתונות זו ובמולטימדיה:

http://www.businesswire.com/news/home/20150723006471/en

תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
JFS
Kathleen Mellon, 949-435-3484
Kathleen@jffs.org