לדברי משה לילוס, מנכ"ל "כנס תערוכות", המפיקה את הכנס ואת התערוכה, פעילות יחסי הציבור נועדה לסייע בהגדלת מספר הנרשמים, מהארץ ומחו"ל ובחשיפת הבשורות הרפואיות והכלכליות של המרצים והמציגים באירוע לכלל הציבור. "מדובר בהזדמנות נהדרת להראות את הקידמה הטכנולוגית והחדשנות הישראלית וגם לקדם עסקאות חדשות", אומר לילוס. "עם היציאה מאווירת המשבר של השנה שעברה יש התעניינות גוברת באירוע שלנו, שחוזר ומפנה זרקור לאחת התעשיות היותר מבטיחות שצמחו בישראל".
דוניצה תקשורת - DMC, שבבעלות נחום דוניצה, נוסד בשנת 1995 ומתמחה מאז בייעוץ תקשורתי-שיווקי ויחסי ציבור, עבור חברות וגופים מתחומים כלכליים שונים ובמיוחד בתחומי ההיי-טק, אינטרנט, טכנולוגיה, ביומד וננוטק. המשרד מטפל, בין השאר, בתקציבי יחסי הציבור של סאנדיסק, רד תקשורת מחשבים, NCR, איגוד האינטרנט הישראלי, פריסקייל סמיקונדקטור, YCD, אפסון ואחרות.