הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
SES

לוויין SES-6 נכנס לשימוש במתכונת מלאה

30/7/2013 02:00
לוקסמבורג –(Business Wire)— חברת אס.אי.אס (NYSE Paris:SESG) (LuxX:SESG) הודיעה היום על השלמה מוצלחת של הבדיקות במסלול על לוויין ה SES-6, והוא כעת פעיל ובשימוש מסחרי במסלול אזימוט 40.5 מעלות מערב. הלוויין ה-53 במספר של SES שוגר בהצלחה מכן השיגור של ה-איי אל אס פרוטון ב 4 ליוני 2013, בבאיקנור, קזחסטאן.

ה SES-6 יוצר בטולוז, צרפת, על ידי תאגיד התעופה והחלל האירופאי EADS, על בסיס היורוסטאר E3000 שהוכח כאמין ביותר. הלוויין מצויד ב 43 מקלטים-משדרים בתחום התדרים C, ועוד 48 בתחום Ku. ה SES-6 עמד על משקל של 6,100 ק"ג בזמן השיגור.
מוטת כנף הלוויין במסלול בעת פרישת פאנלים סולאריים עומדת על 40 מטר, והוא מתוכנן לספק לפחות 13 kW חשמל להפעלתו עד יציאתו המתוכננת מכלל שימוש בעוד כ 15 שנה. הלוויין מכסה את כל אזור צפון אמריקה ואמריקה הלטינית, אירופה והאוקיינוס האטלנטי.

ה SES-6 מחליף את ה SES' NSS-806 במסלול אזימוט 40.5 מערב, ומבטיח את המשך השירות הרציף והרחבת הקיבולת בתחום תדר C עבור אזורי שידור באמריקה הלטינית והים הקריבי.

הלקוח הגדול ביותר העושה שימוש בלוויין על תחום תדר Ku היא קבוצת הטלקום הברזילאית Oi, אשר חתמה על הסכם ארוך טווח לשימוש בלוויין כדי לספק שידורי Direct-to-Home ללקוחות בברזיל.

אודות SES

SES היא מובילה עולמית בתחום הלוויינים המפעילה צי בינלאומי של כ 53 לוויינים גאוסטציונרים (נייחים ביחס לכדה"א). החברה מספקת שירותי שידור לוויין לרשתות שידור, ספקי תשתית ותוכן לאינטרנט, מפעילי טלקום, עסקים וארגוניים ממשלתיים ברחבי היבשת.

בחברת SES דוגלים בקשרים עסקיים ארוכי טווח, שירות איכותי ומצוינות בשידור. הצוותים האזוריים של SES, אשר מייצגים מגוון תרבויות, פועלים בשיתוף פעולה הדוק עם הלקוחות ברחבי העולם כדי לתת מענה לדרישות השירות ורוחב הפס.

לחברת SES (NYSE Paris:SESG) (LuxX:SES) בעלות משותפת בחברות Ciel מקנדה ו- QuetzSat ממקסיקו, בנוסף לשותפות אסטרטגית בחברת ההזנק O3b Networks העוסקת בתשתיות לוויין. פרטים נוספים באתר האינטרנט בכתובת www.ses.com.

עקבו אחרינו:

טוויטר: https://twitter.com/SES_Satellites
פייסבוק: https://www.facebook.com/SES.YourSatelliteCompany
יו טיוב: http://www.youtube.com/SESVideoChannel
בלוג: http://en.ses.com/4243715/blog
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
איש קשר
Yves Feltes
Media Relations
טלפון: 352 710 725 311
Yves.Feltes@ses.com