הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של
SeaMobile Europe

חברת SeaMobile Europe סיפקה ציוד תקשורת לספינת השידור Ocean Alchemist ולשייטים בתחרות השייט AG2R Transat

פאריס--(BUSINESS WIRE)--חברת SeaMobile Europe נבחרה על ידי צוותי השידור ומרבית השייטים לספק שירותים של תקשורת לוויינית באודיו ובווידאו.

18/4/2010 11:00
אות הפתיחה של המרוץ ניתן ביום א', 18 באפריל, בשעה שתיים בצהריים. צוות של שני שייטים מאייש כל סירה מסוג Figaro Beneteau. במהלך המרוץ שיימשך כשלושה שבועות, כאשר השייטים יפליגו מקונקרנו שבצרפת לסן ברתלמיי, האמצעי היחיד שיאפשר למארגנים, לצוותי השידור ולשייטים ליצור קשר עם הציבור, המדיה, נותני החסות, הידידים ובני המשפחה יהיה התקשורת הלוויינית.
כ-20 צוותים, וביניהם אלה של ברנאר סטאם, קיטו דה פוואן, אריק דרוגלאזה, ג'רמי ביו וז'אן לה קאם, ייהנו מהפתרונות של SeaMobile Europe לתקשורת לוויינית. הם יוכלו לחייג ולקבל שיחות, וכן לקבל ולשלוח הודעות SMS, באמצעות מכשירי Iridium, וכן לשלוח ולקבל הודעות דואר אלקטרוני בתוכנת GeolinkConnect הבלעדית של SeaMobile Europe.
ספינת Ocean Alchemist שמשמשת לשידור מהאירוע הימי, באודיו ובווידאו, צוידה בשתי אנטנות לוויין מסוג Inmarsat FleetBroadband 500, בקצב תקשורת של עד 492 קסל"ש. להשלמת מתקן השידור רב העוצמה נבחרה, כמובן, תוכנת Media ClipWay לשידור וידאו מלב ים - בשידור חי או סרטונים שצולמו במועד מוקדם יותר. במשך שנים ארוכות ובמהלך תחרויות שייט רבות הפכה התוכנה לפיתרון חובה עבור עיתונאים ושייטים שמבקשים להעביר וידאו באיכות שידור, משום שהיא מסייעת לצלם, לערוך, לדחוס ולשדר בקלות סרטוני וידאו ושידורים חיים לערוצי טלוויזיה.
כדי להעניק את השירות הטוב ביותר לעיתונאים ולאנשי ההפקה, חברה בתחרות הנוכחית SeaMobile Europe ל-Vizada, שותפה רשמית של מארגני התחרות Pen Duick לתקשורת לוויין ניידת.
אודות חברת SeaMobile Europe
מזה קרוב ל-20 שנים חברת SeaMobile Europe היא החלוצה באספקת שירותים של תקשורת לוויינים ברחבי העולם. כשותפים נבחרים של רשתות הלוויין המובילות בעולם, אנו מספקים מגוון שירותים - מתקשורת קול בסיסית ועד הקמה של רשתות IP מלאות. בשילוב עם היישומים המקצועיים שלנו, אפשר ליהנות מתקשורת איכותית, אמינה ולא יקרה.
SeaMobile Europe, לשעבר Geolink, נמנית על קבוצת SeaMobile Enterprises Group מארה"ב.
מידע נוסף בכתובת www.seamobile.com.
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
ג'ולייט וורטר
טלפון נייח: 0033-1-77-75-30-00
טלפון נייד: 0033-6-75-19-28-36
juliette.warter@seamobile.com